Case: Dotterbolaget
Genom att dessutom utnyttja den stora flexibiliteten att bygga headless kan vi möta de höga krav som Dotterbolaget har på innovation och prestanda. Maximal kundupplevelse ger hög kundlojalitet och en branschledande konverteringsnivå.
Vi har även hjälpt Dotterbolaget med en hemsida för projektet Clown Jam Festival. Den digitala resan sammanflätar inspiration och information samt guidar besökaren till att lära sig mer om alla föreställningar.
Robert Edvardsson
Fredrik Elneus
Byråchef, fredrik@sphinxly.se
Anna Rautio , Producent, Dotterbolaget
Vi är oerhört nöjda med vår innovativa nya hemsida som skapats av Sphinxly. Teamet har inte bara levererat en snygg och funktionell webbplats, men även utrustat oss med ett säkert och användarvänligt administrativt verktyg, Easyweb. Sphinxlys medarbetare har imponerat med sin djupa kunskap, sin ödmjuka inställning och kreativa lösningar som exakt möter våra behov.