Case: Duroc Group
Duroc behövde en helt ny webbplats som skulle vara både informativ och engagerande, samt enkelt navigerbar för en global målgrupp. Webbplatsen skulle fungera som en central informationskälla för både investerare, partners och kunder, samtidigt som den skulle tydligt kommunicera Durocs varumärke och värderingar. Utmaningen låg i att skapa en plattform som kunde hantera en stor mängd innehåll utan att kompromissa med användarupplevelsen.
Lösning: Vi tog ett helhetsgrepp på Durocs digitala transformation genom att utveckla en skräddarsydd hemsida som förenar stilren design med avancerad funktionalitet. Vi lade särskild fokus på användarvänlighet, varumärkesidentitet, teknisk prestanda och innehållshantering. Med en kraftfull och användarvänlig CMS-lösning kan Duroc enkelt uppdatera och hantera sitt omfattande innehåll, vilket ger dem flexibiliteten att anpassa sig till framtida behov.
Slutsats: Genom att kombinera strategisk design och teknisk expertis har vi hjälpt Duroc att ta ett stort steg i sin digitala resa.
Integration:Cision
Robert Edvardsson
Fredrik Elneus
Byråchef, fredrik@sphinxly.se
Emil Otterskog , Group Financial Controller
Vi valde Sphinxly för deras professionella bemötande från första stund och deras förmåga att göra processen enkel och effektiv. Plattformen Easyweb är användarvänlig och deras lösningsorienterade arbetssätt gjorde valet av byrå självklart för oss.