Case: Trill Impact
Vi har tagit fram ett nytt koncept som andas 2023. Med fokus på en användarvänlig och lättnavigerad struktur så har vi gjort det enkelt för besökaren att hitta den information man söker. Tillsammans med stora bilder, animationer & en färgglad identitet har det resulterat i en webb som både vi och kunden är riktigt nöjda med.
Trill Impact arbetar med "impact investment". De strävar ständigt efter att skapa positiv avkastning på investeringar samt positiv påverkan för människor, investerare och planeten i sig. Trill ser investeringar genom en "lins" – från ett makro- till ett mikroperspektiv såväl som genom flera dimensioner. Genom att de inriktar sig på förbättringar av både den finansiella avkastningen av investeringen men även effekten den genererar så strävar de efter positiv förändring.
Grafisk profil och struktur i samarbete med Brand Union.
Robert Edvardsson
Fredrik Elneus
Byråchef, fredrik@sphinxly.se
Inga-Lill Carlberg , Partner and Chief Operating Officer
Stort tack till Sphinxly för ett fantastiskt arbete med att utveckla Trill Impacts nya hemsida! Ert professionella och serviceinriktade team har inte bara varit lyhörda för våra önskemål, utan också visat stor kreativitet genom att skapa en webdesign som passar oss perfekt. Tack vare ert kontinuerliga engagemang har vi sett en ökning i både resultat och konverteringar, och vår synlighet online har förbättrats avsevärt. Detta har hjälpt oss att bygga ett starkare varumärke. Ni har varit en ovärderlig partner genom hela projektet – stort tack igen!