Case: Egenmonitorering
Med samlingsplatsen egenmonitorering vill vår kund ImagineCare bidra till att skapa kunskap i hur man kan effektivisera och utveckla den digitala vården genom att låta patienterna mäta sina värden själv och digitalt rapportera/kommunicera detta med sin läkare. Sphinxly har byggt en webbplats med unik design och kod.
Vi ville skapa en modern site med rätt känsla riktat mot privatpersoner, journalister/privata företag samt vårdgivare och regioner som är nyfikna på egenmonitorering som tjänst - och ta ett ägandeskap kring begreppet egenmonitorering.
Trafik genereras via sociala kanaler samt sökmotorer.
Robert Edvardsson
Fredrik Elneus
Byråchef, fredrik@sphinxly.se
Cecilia Meller , Chief Marketing Officer
Tack Sphinxly för inte bara en, utan två ursnygga sajter! Kul att få jobba med ett så duktigt gäng och att få nya sajter som är lika proffsiga som enkla att fortsätta jobba med. Vi är jättenöjda!